Blue Eyes Blue - Eric Clapton

2009. 9. 13. 19:38카테고리 없음

Blue Eyes Blue

 Eric Clapton

 

I thought that you'd be loving me.
I thought you were the one who'd stay forever.
But now forever's come and gone
And I'm still here alone.

당신이 날 사랑하고 있다고 생각했어요
당신은 영원히 나와 함께 할거라고 생각했어요
하지만 영원하리라 믿었던건 그저 왔다간 바람일뿐..
난 여전히 이렇게 홀로 있어요..


'Cause you were only playing,
You were only playing with my heart.
I was never waiting,
I was never waiting for the tears to start.

당신은 그저 날 가지고 장난쳤던 거에요
내 마음을 유린한거에요
난 결코
난 결코 이런 아픔이 올지 몰랐어요..


It was you who put the clouds around me.
It was you who made the tears fall down.
It was you who broke my heart in pieces.
It was you, it was you who made my blue eyes blue.
Oh, I never should have trusted you.

내 주위에 슬픔의 먹구름을 드리운 사람은 당신이죠
눈물이 흐르도록 슬프게 만든 사람은 당신이에요
내 마음을 산산조각 낸 사람도 당신이고요
파란 두 눈에서 우울함을 갖게한 사람도 당신이지요..
아.. 당신을 믿지 말았어야 했는데...


I thought that I'd be all you need.
In your eyes I thought I saw my heaven.
And now my heaven's gone away
And I'm out in the cold.

난 당신의 모든것이라 생각했었죠
당신의 눈빛에서 나는 천국을 보았다고 생각했어요
이제 나의 천국은 사라졌고
이렇듯 차가운 고통속에 남겨진거에요..


'Cause you had me believing,
You had me believing in a lie.
Guess I couldn't see it,
I guess I couldn't see it till I saw goodbye.

날 믿게했지요
거짓을 믿게 한 거에요..
내가 보지 못했던거지요..
이별이 올때까지 알지 못했던거에요..